Utmanande saker

Jag har blivit utmanad av Jana. Det var ett tag sedan jag fick utmaningen så jag får ta tag i att besvara den nu. Bättre sent än aldrig...

3 saker som jag går igång på
Saker som prasslar
Kattmynta
Fårskinnsfällar

3 saker som jag inte kan vara utan
Godis
Element
Datorn

3 saker som jag ångrar
Att jag längtade så mycket efter Nude innan han kom
Att jag tränade så hårt inför OS att mitt ben brasst
Att jag drack mig full på en fest

3 saker som gör mig glad
Att få ligga på mattes huvud
Julpynt
Sladdar

3 saker som gör mig arg
Fyrverkerier
Röntgenapparater
Kalla golv

3 människor som jag beundrar
H&M
Anita (Simsons matte)

3 saker som jag skulle vilja göra
Träffa Kattastrof irl
Hälsa på hos Simson
Lära mig dansa

3 maträtter eller ingredienser i köket som jag gillar
Vatten
Fisk
Salt

3 TV-program som jag ser
Somnar alltid framför TV:n

3 saker som jag har med mig i livet
Mitt chip i nacken
Mitt ärr på benet
Att stearinljus bränns

3 saker på önskelistan
En rosa bil
Sommar
Något gott att äta

3 bloggar jag inte kan vara utan
Katthemmet kompis
Jelican
Majas krypin

3 som jag utmanar
Jelican
Majas krypin
Morgondimma

Kommentarer
Visdomsord från: matte

Nämen hej!

vad roligt att du är vid liv... började undra.

Tack för alla skratt! du är fortfarande bäst, ärr och allt :D!

2008-11-21 @ 22:58:49
URL: http://femtinio.blogg.se/
Visdomsord från: Jana | FRÖKEN GRÖN

Tack för de fina svaren!

Hoppas att tomten kommer med en rosa bil så småningom.

2008-11-22 @ 01:16:50
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Visdomsord från: Maja

Välkommen tillbax! Blev lite orolig att nått hänt dig. Hur är det med benet, är du uppe och springer och hittar på bus nu igen? Hoppas det =)

Jag antar givetvis utmaningen! ;o)

2008-11-22 @ 01:38:17
URL: http://majaskrypin.blogg.se/
Visdomsord från: Erika

Vad skönt att se att du är tillbaka, jag har saknat dig min favoritkatt i bloggvärlden.



Vilken otur du har haft med ett trasigt ben och sedan kattsnuva. Men nu är det säkert desto mer tur som väntar på att drabba dig =)



Vad roligt att du har utmanat mig. Ska ta itu med den så småningom.



Klapp och kli!

2008-11-22 @ 16:08:42
URL: http://morningmist.blogg.se/
Visdomsord från: Simson

Kul att du är tillbaka igen!

Gissa om matte blev glad om det du skrev om henne,

jag känner inte riktigt igen henne,hon går med näsan

i vädret hela tiden, jag tror att hon har blivit lite mallig faktiskt.



Du är väldigt välkommen att hälsa på oss, säg bara

till H&M så får dom skjutsa dig. Jag hoppas du får den rosa bilen snart så kan du komma när du vill.

Men du måste ta körkort först!

Matte hälsar med många pussar och kramar

Var rädd om dig, din vän Simson



2008-11-23 @ 22:02:54
Visdomsord från: Naken

Svar till Simson



Hej bästis!

Förstår att din matte är mallig... Hon har ju dig. Hoppas också att jag får en rosa bil i julklapp. Då kan vi träffas utan att våra mattar vet om det. De ska ju alltid ha koll på allting. Körkort har jag redan. Jag har skrivit om det i min blogg tidigare men du kanske inte har sett det? Det är rosa och fint precis som det som människorna har.

Hoppas att vi ses snart. Hälsa din matte från mig och H&M.



Tass/ Naken

2008-12-02 @ 18:33:17
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0