Helgen hos brorsan

Helgen hos Fredrik & Bengt har varit bra. Såg inte så mycket utav dem sedan Bengt fick för sig att riva mig i ansiktet. De fick tillbringa helgen ute i snön medan jag låg inne på deras soffa och njöt av livet. Fick pratat en kortis med Fredrik i alla fall. Allt verkar lungt och han övar på inför spelningarna på sin harpa. Sen blev han utkastad för att vara sällskapsdam åt Bengt.

image243
Snackar lite med Fredrik som tyvärr verkar mer intresserad av min bak...

image244
Fredrik & Bengt äter lite innan de beger sig ut i snön

Kommentarer
Visdomsord från: Ansgar och Chop Soy

Tjena kompis!

Vilken lyxlirare du är! Stackars Bengt och Fredrik, hoppas att de inte frös alltför mycket om tassarna!

Hos oss var det en bra påsk! Hussen har blivit mycket piggare, så nu kan han ha oss liggande på nästan hela sin mage. Det är ju ett så bra ställe att ligga på när man vill bli goskliad!

Nu börjar det väl bli dags att göra upp turnéplanen för i sommar? Vår husse är nog ledig i början av sommaren, så då passar det bra för oss att dra iväg. Öva flitigt! Det gör vi....

Miiiaaauw och nosgos! A+CS

2008-03-26 @ 19:25:08
URL: http://kattfreak.blogg.se
Visdomsord från: Erika

Vilket sätt att riva dig i ansiktet!
Men du hade inte retat honom innan va ;o)

Du måste jobba på att vara snäll så kanske du också får lika många paket som mig, om inte ännu fler =)

2008-03-26 @ 20:43:09
URL: http://morgondimma.blogg.se
Visdomsord från: Gurkan & Maja

Vilket sätt att riva dig i ansiktet! Men det var lite synd att de fick vara ute i snön... Fast de verkar ju vara bättre fodrade än du Naken!

Idioten ja....vi undrarde just vad det var hon gjorde :) Brukar du också göra den Naken?

2008-03-26 @ 22:21:09
URL: http://gurkhatigris.blogg.se
Visdomsord från: Katthemmet Kompis

Nu är vi hemma igen! :)

2008-03-28 @ 21:17:39
URL: http://www.katthemmetkompis.blogg.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0