Mitt körkort

Min älskade vän Kattastrof läste om hur besviken jag blev över att mitt körkort inte var rosa. Hon vet hur mycket jag gillar rosa så hon fixade ett rosa körkort till mig. Gissa om jag blev glad...
Ska skaffa mig en plånbok nu som jag kan ha det i.

Mattes pappa är i full gång med att försöka hitta en bil åt oss nu när vi ska flytta. Hoppas att han hittar en lite mindre bil än den jag körde häromdan. Förstår att H&M tjatar på mig om att hålla mig borta från vägar och bilar. De är inte att lita på de där. Bilar går inte att styra. De bara åker iväg så fort man sätter sig i dem. Jag har inte listat ut hur de kan veta vart man ska men jag ska fundera vidare på det ett tag till. Återkommer.

Hoppas att jag får en egen bil snart, en rosa...

image218
Mitt nya körkort...

Kommentarer
Visdomsord från: Änglakatterna

Fråga Kattastrof om hon inte kan fixa ett pass till dig också, så kan du följa med oss till Malaysia i mars! :)

2008-02-12 @ 22:55:09
URL: http://www.myengla.blogg.se
Visdomsord från: Kattastrof

Vad fint ditt körkort blev. Du är så snygg! Nu är det bara dags att köra bil. Men det verkar vara lite farligt som du säger. Men, ett pass skulle vi nog kunna göra till dig också. Vet dock inte om jag vill att du skall åka så långt från mig. :S

Jag tror att matte tror att det första Felix skall göra när han kommer hem till Göteborg är att besöka oss. Men där tror hon helt fel tror jag. Några knän har jag inte hört skall komma och hälsa på heller för den delen. Hon ville väl bara städa upp här efter mig helt enkelt. Typiskt mattar.

Min tass i din! /Strofan

2008-02-12 @ 23:01:57
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: Erika

Vilket snyggy körkort, jag vill också att mitt ska vara sådär rosa och fint!

2008-02-13 @ 17:13:15
URL: http://morgondimma.blogg.se
Visdomsord från: Ellen

naaa, vilket gulligt körkort du har !

Sånt vill ja me ha =D

2008-02-13 @ 18:03:24
URL: http://sphynxnoja.blogg.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0