Att tillreda den feta julmusen...

Något glädjande är att vi har fått fler medlemmar i bandet. Det är klosterkatterna Aragorn & Imma och så är det Linus & Lisas brorsa Mandus. Namnförslag på bandet har strömmat in, men efter önskemål väntar jag lite till med omröstningen. Men den som väntar på nått smarrigt väntar ju aldrig för länge.  

Många katter har ju fullt upp nu med att tillreda den feta julmusen... Är det förresten någon som har nått bra recept. Har bloggat runt en del men inte hittat nått alls.

Kände för att se en film idag. Viste inte riktigt vad jag skulle välja. Fick beslutsångest och rev ut dem på golvet för att få en bättre överblick. Matte blev naturligtvis sur som vanligt. Hon var förmodligen inte nöjd med mitt val och ville väll se nått annat...

image143
Svårt att välja...

image144
Där är en som heter djurliv. Borde vara nått för mig...





Kommentarer
Visdomsord från: Erika

Alltid skönt att softa till en film =)

Att färga pälsen rosa verkar vara en smart idé. Då känner nog tjocka gubben med skägg inte igen dig och du får en hel drös med julklappar.
Vad gör man inte för att få klappar?

2007-12-20 @ 19:32:23
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Visdomsord från: Nicole

Du har aldrig funderat på en karriär som akrobat? Om rockbandet inte går hem, menar jag. Du ser ju ytterst smidig ut! :)

2007-12-20 @ 20:47:15
URL: http://frauneumann.blogg.se
Visdomsord från: Blue

Ja mina skruttkatter såg nog helst att de fick vara inne jämt nu den här kalla årstiden. Men en och annan gång kan de allt gå ut och hämta lite frisk luft istället för att sova inomhus i soffan hela tiden.

Själv ser du ut att vara en väldigt fin herre. Liknar min omplaceringskatt lite granna. En väldigt pratig och kelen herre som ääälskar mat.

2007-12-20 @ 21:16:17
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Visdomsord från: Kattastrof

Meh! Det förstår du väl att jag inte hoppar in i första bästa manick hur som helst eller?! Har du inte fått lära dig att inte följa med manicker du inte känner? :p Hittade du någon bra film? Shrek är bra tror jag, det är en häftig katt med i den nämligen har jag hört. Sett den filmen? Vi kanske kan se den tillsammans någon gång? :)

2007-12-20 @ 22:28:14
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: Mr Andre Linoge

Sova stående? Låter som en bra lösning. Helst vill jag sova vaken.:)

2007-12-21 @ 00:57:02
URL: http://mrandrelinoge.blogg.se/

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0