Spahelg

Idag kände jag att det var dax att unna mig något extra. Bestämde mig för att ta en dusch och se över mina klor. Varför anstränga sig med att slicka hela kroppen ren när jag har tillgång till dusch? Tycker att det är lite obehagligt att slicka på de delar av kroppen som helt saknar päls. Det påstås att jag luktar illa ibland men jag tror inte på det.

image31

Tycker att det är lite pinsamt att bli fotad i duschen men det är väll sånt man får stå ut med. Hade helst skött det här med duschandet på egen hand men har svårt att hålla i duschhandtaget. Får fundera över hur jag ska lösa det problemet. Tycker inte om att få vatten i öronen så jag håller huvet högt.

image32

Hi hi hi hi...sluta, det kiiittlaaas...


image33image34

Avskyr verkligen att komma ut ur duschen. Det blir så himla kallt. Gör allt jag kan för att torka. Först skakar jag på mig så mycket jag kan. Tyvärr gör det inte någon större skillnad. Mina öron flaxar kring huvudet på mig och jag börjar att känna mig yr. Försöker i stället att slicka mig torr...hur det nu skulle vara möjligt. Låter till och med ologiskt i mina stora öron.


image35image36

Det är tur att jag har min mjuka och varma badrock att svepa in mig i. Den är mysig och jag blir varm igen.


image39image38

Sedan är det dax för lite manikyr. Tycker inte om kloklipparen, försöker att bita ihjäl den men lyckas aldrig. Den har nån speciell inre kraft som bara kloklippare besitter. Ger upp...lika bra att få det gjort.

Kommentarer
Visdomsord från: Angelica

Men lilla Naken då. Vilken tur att du har en sådan fin badrock att ta på efter duschen. Jag skall lära Kattastrof att duscha också. Hur skall jag göra för att få henne att tycka om det? Har du några råd till mig? Och har du några betryggande ord att ge henne? :)
Jag tror inte Kattastrof tar illa upp för att du frågade om hennes ålder, jag menar hon är ju så ung ändå. Och hennes balans funkar, när hon måste. ;)

2007-11-11 @ 00:03:28
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: Jack H

Men vilken härlig baddräkt!! :)

2007-11-11 @ 17:23:32
URL: http://www.text.nu
Visdomsord från: Tobias

Sista bilden gillade jag! Skräckslagen, eller? Nåja, en söt bild iaf!

2007-11-11 @ 17:28:26
URL: http://www.tobiaslinduist.blogg.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0