Fest!

Har hört att det ska bli fest idag. Sitter här i soffan och förbereder mig lite. Fester är alltid kul. Då finns det många olika knän att sitta i. Dessutom får jag stå i centrum och alla pratar bebis-språk med mig, gosar med mig och säger hur söööt jag är. Det älskar jag! Tyvärr kommer det nog bara hussar, mattar och sådana där andra konstiga människor som har valt att inte skaffa sig några husdjur alls. Fler katter borde komma tycker jag. Funderar på att fixa en fest själv där det är husse och matte-fritt. Blev lite bakis efter förra festen så idag ska jag nog ta det lite lugnare.

image67
Flytta på dig, jag satt här först...

Kommentarer
Visdomsord från: Ansgar och Chop Soy!

Party! Var?!? När?!? Hur?!? Är det husse- och mattefritt? Vad är livet utan en ordentlig jam-session emellanåt?

2007-11-17 @ 18:17:50

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0