Julklappar från min bäste vän =)

Blev så väldans glad idag. Jag har nämligen fått en massa julklappar av min bäste vän Simson.

image133
Han är duktig på att skriva den där Simson...

Är inte så bra på det där med att räkna men det var många julklappar jag fick. Om jag ställde mig med en tass på varje var det ändå klappar över. Simson måste trotts allt tycka att jag varit väldigt snäll. Passade på att klämma på dem riktigt ordentligt eftersom jag av någon konstig anledning inte får lov att öppna dem än. En boll fick jag också som lyckligtvis inte var inslagen. Den skjöt jag in under soffan så att matte inte kan lägga undan den för mig. Den är min favvo just nu och lite kul ska jag ju kunna få ha i alla fall.

image134image135
Klämma, klämma, klämma, klämma, klämma...

Är jättenyfiken nu och vet inte riktigt om jag kan hålla mig från att öppna dem. Kanske passar jag på att tjuvkika lite nån dag då H&M inte är hemma.

För er som inte vet vem min bäste vän Simson är så kommer det en bild på honom här. Han kan bli rätt så trött på mig, men innerst inne vet jag att han tycker om mig. Här är han i alla fall då han vilar ut sig på Balkan efter en tuff dag tillsammans med mig. Tur att det är så nära till de där semesterorterna när man behöver dem. Själv är jag dock inte så förtjust i just Balkan. Där är det alderles för kallt för min smak. I alla fall vid den här årstiden.

image136
Min bästa vän Simson!
Hoppas att vi ses snart. Det var längesen jag fick ha skoj tillsammans med dig.

Kommentarer
Visdomsord från: Jenny/Katthemmet Kompis

Bor du i lägenhet, Naken?

2007-12-14 @ 20:40:29
URL: http://www.katthemmetkompis.blogg.se
Visdomsord från: Nicole

Oj, glöm inte att visa vad du fick sen! :)

2007-12-14 @ 21:03:48
URL: http://frauneumann.blogg.se
Visdomsord från: Angelica

Asch då! Så du säger om mig Naken, jag blir ju alldeles röd. ;) Du kommer med så fina komplimanger. En kattdam som jag är inte riktigt van vid de fina orden. Nu får du absolut komma hit snart och sova över hos mig i min låda. Då skall du få se på darr. ;) Men Skrik och Panik kan inte ta sig ur sin bur utan hjälp från våran matte så vi kommer kunna ha lugn och ro i min låda.

Du får ha vad du vill på huvudet när vi lussar. Du är lika stilig i vad du än tar på dig. Då kanske vi kan lussa får Ansgar och Chop Soy och för Linus och Lisa? Vilken superlussning det skulle bli.

Vet du, du är jättesöt i din "dumstrut" också. Bilden blev extra söt när du räckte ut tungan. :)

Massa mys från mig till dig.

2007-12-14 @ 21:43:57
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: Ansgar ochChop Soy

Hej kompis!

Så härligt med många julklappar! Fast så tråkigt att behöva vänta så länge med att öppna dem...

Vi är också väldans glada idag! Vi har nämligen fått erbjudande om ett viktigt kattsultuppdrag av två vänner till oss och hussen. De bor på landet och har fått problem med möss inomhus. Givetvis vänder de sig till expertisen för att få hjälp! Vi är mycket stolta över att ha blivit tillfrågade och har naturligtvis tackat ja. Lönen? De feta mössen förstås! Kan det bli bättre?! Dessutom: Tänk att få sova hemifrån en natt eller två. Eller hur var det nu...det är visst nattetid vi ska jaga... Nåja! Sova gör vi så mycket ändå!

Miiiaaauuwnatt från oss!

A + CS

2007-12-15 @ 01:25:15
URL: http://kattfreak.blogg.se
Visdomsord från: Jenny/Katthemmet Kompis

Vi bor i ett katthem med stor en rastgård. Vi trivs, men skulle ju helst av allt se att vi fick bo med en egen husse eller matte. /Katterna på Katthemmet Kompis

2007-12-15 @ 10:28:41
URL: http://www.katthemmetkompis.blogg.se
Visdomsord från: Erika

Så kul med så många julklappar. Jag tror inte ens att jag får så många. Jag har nog inte varit lika snäll som du ;o)

Och du är söt även när du försöker dig på fula grimasher =)

2007-12-15 @ 11:55:21
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Visdomsord från: Jenny/Katthemmet Kompis

Hoppas det var okej att jag länkade till din blogg i ett av våra blogginlägg. Säg till annars. Jenny

2007-12-15 @ 13:23:53
URL: http://www.katthemmetkompis.blogg.se
Visdomsord från: Ansgar och Chop Soy

Yo man!

Klart att vi ska ha ett rockband! Det viktigaste är givetvis att ha ett bra och coolt bandnamn. Kanske vi ska utlysa en tävling?

Hos oss finns det många spännande instrument! Elgitarr, stålsträngad gitarr, nylonsträngad gitarr (den är skönast för tassarna att spela på), kontrabas, elbas, tvärflöjt, melodica, blockflöjtar, småtrummor, harpa (den gillar Choppan!) och diverse säckpipor (den stora får vi inte röra för hussen, fast vi har provtutat i smyg!). Linus och Lisa är också musikaliska och har tillgång till en del instrument, så vi tycker att de ska få vara med också. Vi föreslår en klassisk rockbandssätning med en sångare, två gitarrer, bas och trummor. Eventuellt kanske piano också. Vi får se till att ha en jamsession för att prova vilket instrument vi trivs bäst med! Vi sätter igång och letar låtar direkt!

Miiiiaaauw och nosgos!

A + CS

2007-12-15 @ 16:20:57
URL: http://kattfreak.blogg.se
Visdomsord från: Natalie och Ida

Söt :D

2007-12-15 @ 19:13:02
URL: http://natalida.blogg.se
Visdomsord från: Erika

Det var en jäkla bra ide det där om förklädnad. Så kanske jag ska ta och göra.
Man vill ju ha många paket =)

2007-12-15 @ 20:35:56
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Visdomsord från: Angelica

Åååååh, ett band? Det är klart jag vill vara med i det! Jag tror att jag har en rätt bra pipa! Igår när matte sov som bäst satt jag vid hennes soffkant och sjung en serenad för henne. Hon vaknade på bara några minuter, jag måste ha sjungit bra för henne då va? Ett bra namn skall vi ju ha helt klart, gärna något med klös i så klart. Vi är rätt klösiga alla sex. Jag tänker något med rivjärn, rivig eller så. Hur tänker du om bandnamnet? :)

Massa nosgos! /Kattastrof

2007-12-16 @ 13:13:27
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: Jana

Det var många julklappar Naken! Och det är ändå en vecka kvar till jul!

Varje gång du berättar om Balkan blir jag full i fniss.

2007-12-17 @ 10:57:52
URL: http://kirkemandragora.blogg.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0