OS-gren 1: Höjdhopp

Nu är jag här igen! Har slappat rejält under semestern. Det har blivit till att ligga och sola på balkan när solen vågat visa sig men jag har också hunnit med att hälsa på Fredrik & Bengt under en lillsemester. Men det får jag berätta mer om en annan gång. Nu är nämligen både jag och Nude laddade till tänderna inför OS. Inte vet jag vad det betyder men os förknippas med mat och mat är gott, alltså måste det vara nått bra. Förmodligen får den som vinner en hel massa mat och det vill jag ha, så jag har tänkt att vinna det där os.

Den första grenen gick av stapeln idag och det var höjdhopp som gällde.


Nude kollar in höjden på ribban...


Jag gör mitt avgörande hopp...


Nude klarar sig dock bättre i den här tävlingen. Jag tror att det har någonting med tyngdlagen att göra. Själv vågade jag inte ens titta i denna avgörande stund utan granskade posten i stället. Frågar ni mig så tror jag att det var fusk...eller doping.

1-0 till Nude i dagens match

Kommentarer
Visdomsord från: Macho

Hej Naken! Både jag och min "farmor" Marita har saknat dig här på bloggen under sommaren.

Vad krävs för att man ska få delta i erat os? Jag har gått i skolan m "farmor" under sommaren och lärt mig leta efter saker. Finns det nån gren där jag kan ha användning för det?????

Annars är jag bra på stafett(men jag lämnar ogärna ifrån mig stafettpinnen)

Tror inte Nude är dopad. Jag tror någon öppnade tvärdrag precis när han hoppade. Så liten som han är så tog nog vinden tag i honom. Eller vad tror du?

Hundkramar från Macho (fast "farmor" tror inte att jag skulle krama dig om vi möttes. Pyttsan, vad vet hon. Bara för att jag jagar andra katter behöver väl inte det betyda att jag skulle jaga dig)

2008-08-12 @ 22:24:00
Visdomsord från: Jana | FRÖKEN GRÖN

HA HA HA!

Jag vill se någon simgren nästa gång!

2008-08-13 @ 01:15:16
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Visdomsord från: Ellen

sikken en,,,, tror du han fuskar,,, jaja,,, du tar honom nog i nästa gren,,, det är ju inte roligt för honom om du vinner alla grenar,, nu har han i alla fall fått vinna en jue,,,



Roligt att du är tillbaka =D

2008-08-13 @ 06:15:37
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Visdomsord från: Katterna på Katthemmet Kompis

Du är saknad, Naken! Nu efter din semester har du väl en massa att skriva om? Trist att brosan vann, men du kommer igen, kompis.

2008-08-13 @ 21:42:13
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Visdomsord från: matte

kul att se er igen. Jag hejar på dig!

2008-08-14 @ 10:28:19
URL: http://femtinio.blogg.se/
Visdomsord från: Klosterkatterna

ÄNTLIGEN är du tillbaka - gissa om vi har saknat dig! Nu hoppas vi att du bloggar ordentligt de närmaste dagarna, för matte har åkt ifrån oss och vi har inte mycket annat att göra än att surfa på nätet...



Tass från Aragorn och Imma.

2008-08-14 @ 22:49:39
URL: http://blogg.passagen.se/srcarina
Visdomsord från: Lucifer

Va kul att du e tillbaka....trodde nästan du emigrerat till Ougandougo eller nåt liknande....

Vad kul det låter med den där OS tävlingen....det visste jag inte vad det var för något..

Jag kanske kan ställa upp i min bästa gren "stolleryck upp och ner för trappan"...den är jag jättebra på och vinner nästan alltid över Frank...Sushi vill inte vara med för hon säger att det är inget för tjejer.....

Mijaooouuu

Lucifer

2008-08-17 @ 09:44:35
URL: http://catfriend.blogg.se/
Visdomsord från: Kattastrof

Hej pälskling!

Vilka fräcka bilder du har lagt ut på dej och brosan! Ni ser riktigt atletiska ut. Vad är er nästa gren? Jag ser fram emot nästa gren väldigt mycket! Du vet väl att jag hejar på dig? Det låter som du har haft en riktigt skön semester, vad härligt!



Nosgos!

/Kattastrof

2008-08-17 @ 19:32:01
URL: http://jelican.blogg.se/
Visdomsord från: Gizmo

Jisses, vilka hopp ni e ju bättre än harar att hoppa. Måste säga till matte att jag vill ha en hinderbana i lägenheten....................

2008-09-07 @ 12:32:48
URL: http://www.gizzzmo.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0