Westernboots!

Var inne och kikade på Le Chien och hittade ett par supersnygga westernboots som föll mig exakt i smaken. De är i mocka och skulle förmodligen matcha min "päls" i allra högsta grad. Problemet är bara att jag aldrig köpt skor förut och är osäker på min storlek. Vill ju inte att de ska tränga i tårna. Sedan är ju dilemmat välklippta klor eller ej? Det kan säkert göra skillnad på en storlek. Får nog fundera vidare på detta ett tag, men mums så snygga de är...
Gå in och kika på dem på länken:

http://www.lechien.se/ProduktDetalj.aspx?productID=749&sc=

Tänk att spatsera trottoaren fram i dem...det du!

Kommentarer
Visdomsord från: Klädcouchen!

Riktigt schysta skor!!!!
Köp dom, skynda dej!!!!! om kan ju ta slut.....

2007-11-05 @ 16:02:55

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0