Överraskning!

Tänkte överraska matte och husse med att städa när de var på jobbet idag. Konstigt nog blev de inte alls glada när de kom hem. Matte tog genast fram den där monster-maskinen som morrar så förfärligt. Blev rädd och gömde mig under soffan. Det är tacken man får när man försöker vara snäll och hjälpa till.

Började med att välta ner en av de där fula växterna som de envisas med att ha stående i fönstret. Fattar de inte att de skymmer min utsikt. Dessutom tycker jag att just den här växten har stirrat konstigt på mig en längre tid. Har försökt att ta livet av den tidigare, men misslyckats. Idag fick jag äntligen död på den, åt upp halva så nu har jag ont i magen och mår lite illa. Fortsatte mitt arbete genom att hoppa och klampa runt i det där bruna mjuka som växter tydligen gillar att stå i. Kan i och försig förstå dem, det känns ganska mjukt och skönt under trampdynorna när man tassar runt i det. Avslutade det hela med att göra en burnout på mockamattan. Den blev riktigt fin tycker jag.

image74
Så här fint kan det bli om man lägger manken till...

image75
Min burnout som jag blev väldigt nöjd med...

image76
I det stora hela blev jag väldigt nöjd med resultatet. Synd bara att jag inte fick ha kvar det så länge...

Kommentarer
Visdomsord från: Anonym

tackar å bugar för grattiset :)

2007-11-19 @ 19:50:27
URL: http://anfia.blogg.se
Visdomsord från: Jana

Busigt. Men om du fortsätter med det där skaffar de kanske hiskliga plastväxter istället? De kan man ju inte äta och inte heller har de något sådant där brunt att krafsa i.

2007-11-20 @ 05:49:12
URL: http://kirkemandragora.blogg.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0