Min bästa vän

Min bästa vän heter Simpson, han bor väldigt nära mig. När husse och matte är på semester brukar jag åka hem till honom och det är ju inte så dumt...



image3
Här är jag på upptäcksfärd hemma hos Simpson. Självklart har jag min fina sele i favoritfärgen rosa.

image5
Simpson kan bli lite irriterad på mig när jag bråkar för mycket med honom. Han är 14år och tycker väll kanske inte att leka är det roligaste här i livet. Han förstår nog inte att jag är enormt avundsjuk på hans långa och mysiga päls. Tycker gott att han kan låta mig mysa in mig i den.

image6
Simpson har en stor och skön korg som man kan ligga i. Han vill ogärna låna ut den men här har jag tagit mig friheten.

Kommentarer
Visdomsord från: Fredrik Melin

Ligg för sjutton kvar i korgen den dår simson verkar lite överlägsen tycker jag. Han får väl ligga där när du har åkt hem.

2007-11-04 @ 18:12:27

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0