Lite deppig...

Idag har jag inte gjort nått speciellt. Önskar att det snart blir helg så att någon är här hemma och aktiverar mig hela dagarna. Är lite sur idag, matte och husse har retat mig och kallat mig för Bittan ända sedan de kom hem. Men skrattar bäst som skrattar sist... jag ska bita dem i ansiktet när de sover!


Har hittat ett nytt ställe att ligga och vila på idag. Det är varmt och vitt men inte speciellt mjukt och bekvämt. De tänker verkligen inte på komfort när de bygger de här lägenheterna.

image24
Här kan jag ligga och låtsas att det är sommar igen.

Kommentarer
Visdomsord från: Angelica

Vilken rolig blogg du har Naken! ;) Kattastrof skulle bli allt bra avundsjuk om hon visste att du hade en helt egen blogg. :) Söt var du också. ;) Vad gäller flaskorna på bilden; Kattastrof är smidig när hon vill. ;)

2007-11-07 @ 21:38:13
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: Maria

Vilken söt kissemiss! ser inte farlig ut alls :)

2007-11-07 @ 23:08:24
URL: http://mariasfoto.blogg.se
Visdomsord från: Ansgar och Chop Soy

Hej Naken!

Så kul att träffa på ytterligare en bloggarkatt! Vi bloggar lite i smyg på vår husses sida, men mest skriver vi kommentarer till Linus och Lisa på linusdagbok. Om du vill spana in hur stiliga vi är kan du kolla in oss på kattfreak.blogg.se

Bästa jamanden från oss på Hisingen!

2007-11-08 @ 00:28:04
Visdomsord från: Erika

Åh...så söt katt! Är det en rex?
Jag ska definitivt lägga till din blogg till mina favoriter!
Ha en toppendag.

2007-11-08 @ 06:22:55
URL: http://www.morgondimma.blogg.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0