Konsten att slappa

Nu är det måndag igen. Vilket betyder att jag har varit ensam hemma hela dagen. Rätt skönt i och för sig att slippa ha någon som säger till en vad man får och inte får göra. Har mest legat och slappat på soffan idag.

image15
Det är skönt att ligga i soffan och dingla med benen...



image16
Soffan är även praktisk om man ska ha gäster, då den går att bädda ut till en bäddsoffa. Jag har placerat den intill elementet så att det blir varmt och skönt om ryggen.
Vissa tycker att jag borde fundera över min diet. Jag kan inte förstå varför...?


Kommentarer
Visdomsord från: Bengt

Sjysst soffa! När kan man få provligga den? Det verkar vara coolt att vara stadskatt och kunna gå och shoppa. Själv vässar jag klorna inför musjakten och burrar upp min långa kraftiga päls.hälsning Bengan

2007-11-06 @ 22:15:03

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0