Kläder för kallt väder

Idag har jag varit och hämtat ut de nya kläderna på posten. Känns bra ha lite nytt så här inför vintern. Tur att nätbutikerna finns, de måste ha tänkt på en sådan datakunnig och modemedveten katt som mig. Kunde inte hålla mig utan satte genast igång att prova mina nya outfits. Här är resultatet:


Tröjan är lite stor men det är ju bra så att jag har någonting att växa i. Den är jättgosig innuti och känns varm och skön.

image19
Den har även en praktisk huva så att jag slipper att frysa om öronen i vinter.
Nu blir ni allt avundsjuka va...?


Här ser ni min snygga täckjacksväst i kulörta färger. En väst är ett måste i vinter. Ska nog ha den nästa gång jag åker in till stan och shoppar. (Klicka på bilderna för att förstora dem)

image23

Även en modeguru som jag blir ibland trött på att prova kläder...

Är mycket nöjd med mina inköp
/Naken

Kommentarer
Visdomsord från: Anna

Visst kan man vara mallig för sina nya kläder, men lite tyket e de att räcka ut tungan där i munktröjan! :-)
Kram på dej Naken!
/Anna

2007-11-06 @ 21:00:15
Visdomsord från: Fredrik

Snacka om bortskämd.Man kan ju undra hur du tjänar ihop pengarna tilldin exklusiva garerob. Tur att huvan är såpas stor så dina väl tilltagna öron får plats. Själv håller jag på och trimmar pälsen inför den kommande vintern. /Freddan

2007-11-06 @ 22:06:40

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0