Fotboll

I kväll är det match mellan de gula och de röda. Naturligtvis ligger jag och kollar från första parkett. En gubbe kastade in bollen från sidan och de andra sprang efter och jagade den. Tycker att de är ganska dumma. Till och med jag är bättre på apport än vad de är. Dessutom har de ju händer som de kan plocka upp bollen med. Men dem envisas de med att inte använda. Hur dum får man vara? Hade jag haft händer, eller i alla fall ett par tummar så hade det inte varit nån match för mig att hämta den där bollen. Det är som jag alltid har sagt: människor är inte smarta alls...

image86
Ja kom igen då! Hämta bollen...

Kommentarer
Visdomsord från: Angelica

Jag kunde inte sagt det bättre själv, de bara springer runt och jagar en läderkula. Och hela Sverige ser på? Märkligt! Jag såg på matchen med ett halvt öga hos min vän ikväll. När hon såg att hennes sambo inte tittade bytte hon över till Greys Anatomy istället. Gissa om det blev liv i helvete då. =p Genast fick hon byta tillbaka.. Typist!

2007-11-21 @ 22:56:40
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: Elin

Återigen: mycket bra blogg! Kommer att kika in här mååånga gånger framöver känner jag, inte alla som lyckas hålla mig kvar!;-P

2007-11-22 @ 13:27:23
URL: http://elina85.blogg.se
Visdomsord från: cecilia

Skapligt skön misse :)

2007-11-26 @ 17:00:57
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0