Fars dag

I dag är det ju fars dag och jag skulle gärna prata lite med min pappa. Vet inte var han bor och även om jag hade haft hans telefonnummer hade det varit svårt för mig att ringa. Jag är adopterad och har aldrig träffat min riktiga pappa vad jag kan minnas.
Har en bild på honom i alla fall så jag kan titta på den om jag saknar honom för mycket.

image41
Min pappa heter Wilfred

image42
Själv tycker jag att jag är mer lik min morfar Ulthar. Honom bodde jag tillsammans med fram till jag var 14 veckor, då jag blev adopterad av matte och husse.

Kommentarer
Visdomsord från: Rimset och Tuva

Nä men ghuud så fina katter =) är själv ute efter en Cornish Rex, kanske felstavat =/ eller en nakenkatt.... tidigare gillade jag Siames men men....... tack för inlägget i vår blogg iaf =)

2007-11-11 @ 17:28:25
URL: http://vinga.blogg.se
Visdomsord från: Darkangel och Mumma

Jag såg din kommentar hos mig.
Och undrade vem som kallade sig Naken. :)

Och nu ser jag att det är en riktig snygging!

2007-11-11 @ 20:27:42
URL: http://aselli.se/

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0