Bästa idén

Tycker ju att det är så himla långtråkigt att vara ensam hemma på dagarna. Men jag kom på bästa idén idag! Fick syn på mattes ryggsäck som hon brukar ha med sig till jobbet. Om jag skulle krypa ner i den så skulle hon säkert inte märka att jag var med henne till jobbet... Skulle vara spännande att se vad hon sysslar med där hela dagarna som är så viktigt att jag måste vara ensam...

image47 
Sticker först ner min smäckra hals för att se om det finns plats nog för mig...

image48
Och det verkar ju finnas gott om platts. Jag gör ett försök att krypa ner medan ingen ser...

image49
Det här var inte speciellt bekvämt, svansen syns säkert också...

image50
Skit också nu får inte huvudet platts. Det var svårare än vad jag trodde det här. Tror jag ger upp, fast det bär mig emot. Idén var nog inte så bra som jag trodde ändå. Får fundera ut nått annat sätt...

Kommentarer
Visdomsord från: Angelica

Vilken superidé du fick idag Naken. Jag tycker du skall fila på idéen så att du kan följa med matte nästa gång. Tänkte om du först kunde ta ut lite av hennes pinaler ur väskan så att du lättare får plats. Jag menar, hon lär inte märka det! ;) Lycka till! Just ja, duschen gick ju strålande. Men jag får vara glad att jag gjort manikyr på Strofan igår, då kunde hon få klättra på mig utan att jag såg ut som ett rivsår hela jag. ;)

2007-11-12 @ 20:24:13
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: ämma

& du ser ju ut o vara en nyfiken katt
/Theo the Marsvin

2007-11-12 @ 21:27:58
URL: http://emma002.blogg.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0