Pynta staken...

Ja då var det dax att pynta årets stake! Har aldrig gjort det här förut men det ska nog gå bra.

image107
Först ska det vara mossa. Den ser rätt god ut...

image108
Lite hamnade i magen men det mesta ligger nu på plats. Ser bra ut tycker jag...

image109
Sedan ska det vara såna här vita, långa. De har roliga toffsar längst upp...

image110
Ett nytt gömställe här bakom kanske...

image111
Så till det allra roligaste. De här små mumsiga svamparna. Svåra att sätta på plats är de men det ska nog gå...

image112
Matte märker nog inte om jag tar en. Vill gärna ha den å leka med senare...

image113
Rör du dig så blåser jag ut dig...

Det blev jättefint tycker jag. Konstigt det där med att bara tända ett av ljusen när det är fyra gånger så roligt att tända alla. Ska ta mig en match mot den där staken nästa gång jag har H&M fritt.

Kommentarer
Visdomsord från: Asterix

Åååh vad roligt att julpyssla! ;-) Skrattar så för katter luktar på allt. Jätterolig bild när Naken luktar på ljsuet. Avundsjuk! Vill oxå att det julpyntas här hemma. Det bara städas än så länge. :-/ Tack för omtanken...böärjar bli såååå trött på dropparna nu..men det är snart slut. ;-)

Första Adventskramar från Asterix (och CaLa) ;-)

2007-12-02 @ 14:54:58
URL: http://birmabloggen.blogspot.com
Visdomsord från: Anonym

Tackar!
Ni verkar ha en himla kul katt=),skönt att få hjälp med julpyntandet.

2007-12-02 @ 18:46:10
URL: http://aussieridge.blogg.se
Visdomsord från: Jana

Naken! Jag skall hälsa från Lewis att de där får morrhåren att spraka och krylla sig om man kommer för nära!

2007-12-02 @ 22:46:43
URL: http://kirkemandragora.blogg.se
Visdomsord från: Katten Astrid

Haha, det ser ju ut som om du har en napp i munnen på ena bilden :)
Och du, lukta INTE på ljuset! Mina ögonbryn blev krulligare än normalt då jag gjorde det häromdagen...

2007-12-02 @ 22:50:50
URL: http://kattenastrid.wordpress.com
Visdomsord från: Ansgar och Chop Soy

Hej kompis!

Så fint du gör det i ditt revir! Hos oss är det också på gång med alla ljusstakar och annat spännande. Idag har vi smitit iväg till en av hussens kompisar och lånat datorn där. Du har helt rätt i att man måste tänka sig för på biblioteket och inte krångla till det för tvåbeningar som inte tål ordentlig päls. Stackarna! Tänk att de aldrig får veta hur mysigt det är att gosa med oss katter!

Dats för eftermiddagsluren! Myshälsningar från Ansgar och Chop Soy

2007-12-03 @ 15:05:44
URL: http://kattfreak.blogg.se
Visdomsord från: Erika

Så duktig du är sötaste Naken!
Tänk om du kunde komma hem till mig och göra fint med =)

2007-12-03 @ 16:27:47
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Visdomsord från: Fredrik

Ja du det är mycket pysslande med stakarna nu men det är kul att riva ner dem från fönstren för det blir ett sånt himla liv. Ha de så länge

2007-12-03 @ 19:29:10
Visdomsord från: Naken

Svar till Fredrik: Ja och det är kul med mossan. Den är både smakfull och rolig att leka med.

2007-12-03 @ 19:51:30

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0