Mina julklappar!

Matte har fått för sig att hon inte ska fira jul med mig och husse i år. Hon ska umgås med mormor G i stället. Det kan jag ju i och för sig förstå. Hon är ju så snäll och stickar armvärmare till mig. Detta innebär iallafall att jag fått öppna mina julklappar redan idag. Ingen är gladare än jag för jag tycker att det börjar bli jobbigt att vara snäll för att få julklappar. Nu ska ni iallafall få se vad jag fick.

Av min bäste vän Simson fick jag:

image151
En supersnygg t-shirt med diamanter. Han har koll på min favoritfärg.

image152
Förstoringar av foton han tagit på mig. Dem ska jag hänga upp så jag kan se hur tjusig jag är.

image153
Massor av mjuka bollar som är lätta att apportera.

image154
Den här gröna getingen blev jag allra gladast för. Har lekt med den ända sedan jag fick den och redan tuggat sönder dess vingar.

image155
Man blir trött av att öppna julklappar. Här har jag fått en hel påse full av roliga leksaker.

Tack Simson för alla dessa fina julklappar. Du måste vara den snällaste katten som finns.

Av H&M fick jag:

image156
En ny vattenskål. På bilden ser det ut som om den har tre ögon men i verkligheten har den bara två.

image157
Ett dressing room. Här kommer jag att tillbringa mycket tid med att göra mig snygg.

Tack H&M!

Kommentarer
Visdomsord från: Erika

Wow!!
Vilka bra julklappar du fått! Dressing roomet var ju helt underbart =)

2007-12-22 @ 20:38:18
URL: http://morgondimma.blogg.se
Visdomsord från: Gurkan & Maja

Hej Naken, god jul på dig. Mycket fina julklappar blev det minsann! Gurkan o Maja får snällt vänta på sina, men har redan fått prova kläder...

Det blev väl ingen bengal-lillebror - bättre lycka nästa gång! Och vad fint du pyntade granen!!!
Husse o matte måste ju blivit glada när trädet vart så fint!!!

2007-12-22 @ 21:52:23
URL: http://gurkhatigris.blogg.se
Visdomsord från: Kattastrof

Vet inte om du såg det, men i veckan skrev matte om Spice Girls också. Så det är inte bara pojkband vi spanar in. Utan rätt blandat. Fast, de har inte många låtar i min smak, deras låtar handlar ju inte om saker med riv och klös i. Kattlåter får det allt vara va?

Det hade varit roligt att gå på bio på juldagen. Men om du somnade till Shrek så kanske vi skall ta en annan film? Tråkigt om du missar bion ju. Jag trodde att alla kattpojkar var charmiga, att det låg i deras natur? Jag kanske har fel. Men jo, han är kanske lite för mycket ibland, det har du rätt i.

Du har fått såna fina julklappar. Matte säger att hon funderade på att köpa en likadan tröjan till mig men gjorde inte det. Hur är det att ha såna fina kläder på sig? Skaver och kliar det inte?

Kram /Kattastrof

2007-12-22 @ 22:08:38
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: Simson

Hej Naken, vad roligt att du tyckte om julklapparna
som jag köpte till dig. Jag hoppas att t-shirten passar dig, visste inte riktigt vilken storlek du har. Vi kanske träffas snart igen hoppas jag, just nu mår jag inte riktigt bra, har tydligen fått kräksjukan och är ganska trött, man kanske blir det när man är så gammal som jag har blivit. Ha en riktigt kul jul och hälsa till H & M
Kram till dig från mig
Din bästis Simson

2007-12-22 @ 23:00:24
Visdomsord från: Svar till Simson

Julklapparna var jätteroliga! Tack än en gång. Har lekt så mycket nu att jag är helt slut.
T-shirten passade perfekt. Du har bra smak och jag älskar bling bling.
Tråkigt att höra att du är sjuk. Hoppas att du snart blir frisk igen. Tror att det är bäst att vänta med att komma och hälsa på dig nu så att du får lite lugn och ro. Drick mycket vatten och vila upp dig ordentligt så hoppas jag att vi ses snart.

Kram kram
Din kompis Naken

2007-12-22 @ 23:47:23
Visdomsord från: Therese

Vad fina klappar du har fått! Hoppas att matte får en trevlig jul med sin mormor och att du och husse får en trevlig jul med varann :)

2007-12-23 @ 01:09:21
URL: http://pitbullqueen.blogg.se
Visdomsord från: Jana

Jösses, det var inga dåliga julklappar, Naken! Hoppas att matte får en god jul där hon befinner sig ... då får du kanske hennes portion av skinka på julafton? ; )

2007-12-23 @ 04:02:20
URL: http://kirkemandragora.blogg.se
Visdomsord från: Anonym

MEN! Du måste ju ha varit JÄTTEsnäll hela året som fått så många fina julklappar trots att du förstört trädet och försökt äta upp julstjärnan. Ojojoj, vilken tur du har.

Lycka åt upp skor när hon var liten och det såg förstås tomten så hon får inte så många julklappar i år. :(

2007-12-23 @ 08:59:33
URL: http://rudies.blogg.se
Visdomsord från: Ellen

Ja, om man ändå fick sådana snygga kläder. (helt året om ;))
Och min Chips vill nog också ha en lillebror som kan sätta lite fart på honom. Nu ligger han bara och sover och blir tjock ;)

2007-12-23 @ 09:46:59
URL: http://fuckingfancy.blogg.se
Visdomsord från: Marita

Har inte skrattat så gott på länge! Vilken fantastiskt rolig katt du är. Hoppas du vill kika in på vår blogg o läsa lite om en stor hund som heter Macho.
Kram till dig från Marita

2007-12-23 @ 09:49:19
URL: http://andreaslewinsson.pjasenshundhem.se
Visdomsord från: Nicole

Vilka fina julklappar du fick! :)

2007-12-30 @ 16:58:01
URL: http://frauneumann.blogg.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0