Förkyld

Åhhh vad jobbigt! Jag har blivit förkyld. Går här och fryser och nyser. Det är så obehabligt när man inte kan andas ordentligt genom nosen. Har försökt påpeka att det är för kallt här hemma men ingen lyssnar, inte kan jag ringa hyresvärden heller. Som tur var behövde jag inte vara ensam hemma nu när jag är sjuk. Husse var hemma hos mig i dag för VAK (Vård Av Katt). Jag har sett till att han fått pyssla om mig ordentligt.

Känner mig inte alls hungrig heller. Har funderat på att köra med det lite, för då får man sån där god mjukmat. Jag brukar inte få sån annars för de är så oroliga för att jag ska bli tjock. Sen när  blev det deras problem?

image114
Mata mig...

Kommentarer
Visdomsord från: Fredrik och Bengt

Fortsätt med matvägrarstilen för det har vi gjort. Nu har vi gått upp till vår absoluta idealvikt. Vi får numera mjukmat varje morgon när vi kommer in från kylan. Det där med VAK verkar intressant, vi ska testa när hussen i huset börjar jobba igen. Det ser ut som du sover räv på bilden.

2007-12-03 @ 19:36:58
Visdomsord från: Naken

Svar till Fredrik och Bengt: Jo ni har rätt i att jag sover räv på bilden. Måste ju låtsas att det är värre med mig än vad det egentligen är. (Bara de inte tar mig till den där djurdoktorn). Får man sån där fin päls som ni har av mjukmat också eller?

2007-12-03 @ 19:48:05
Visdomsord från: Jen

nej va söööt!

2007-12-03 @ 21:42:25
URL: http://jenniferlinnealindberg.blogg.se
Visdomsord från: Angelica

Hej Naken! Nu är vi tillbaka. Blogg.se ville inte att jag skulle blogga när jag hade möjlighet i helgen, så därför uteblev vi. Men nu så är vi tillbaka igen. Tråkigt att läsa att du är sjuk, hoppas du kryar på dig ordentligt! Jag borde kanske inte berätta att Kattastrof får sån där mjukmat flera gånger i veckan? :p Nu skall vi dra oss tillbaka till sängen, men imorgon återkommer vi igen. God natt och krya på dig än en gång. :)

2007-12-03 @ 23:16:45
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: Gurkan & Maja

Stackars Naken, hoppas du mår bättre snart!

2007-12-04 @ 14:38:57
Visdomsord från: Erika

Stackars lilla Naken. Inte kul att vara sjuk. Hoppas att du blir bättre snart.
*kramas*

2007-12-04 @ 17:22:22
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Visdomsord från: Angelica

Skönt att höra att du är mår bättre idag. :) Du är den andra som säger att Kattastrof och Rolf är lika. :) Kattastrof ser ju upp till sin gammelmorbror så hon blir nog bara glad att du tycker att hon liknar honom. ;)

Men du Naken; varför får ni katter sova så mycket, men inte vi mattar? (Eller mattor kanske?)

2007-12-04 @ 17:23:52
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: Angelica

Nej, det är klart att det inte hade varit kul om ni lämnat oss. Tänkte inte på det. Skall genast försöka gå upp i tid så Kattastrof inte lämnar mig. ;)

2007-12-04 @ 17:47:37
URL: http://jelican.blogg.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0