Att avsluta en mening...

är inte något som jag brukar lägga någon vikt vid. Lägger inte ner någon kraft på att prata i meningar. Tänkte därför utmana mig själv genom en lista jag hittat på Jelicans sida. Det handlar om att jag ska avsluta 22 oavslutade meningar och jag får inte använda ordet INTE.

1. Jag har insett att min senaste kyss aldrig har existerat.

2. Jag lyssnar på mitt namn.

3. Jag pratar med våra växter och ibland går jag över till handgripligheter.

4. Jag älskar/tycker om mat, husse, matte, Simson, Fredrik & Kattastrof.

5. Min bästa vän är naturligtvis Simson.

6. Min första riktiga kyss kommer att smaka fisk.

7. Jag avskyr när folk frågar varför saker och ting har gått sönder.

8. Kärlek är ett smeknamn jag har ibland.

9. Äktenskap är förmodligen något konstigt som människor kommit på för att verka märkvärdigare än oss djur.

10. Någonstans tänker någon att katter inte kan blogga. Ack så dumt.

11. Jag kommer alltid att vara Naken i dubbel bemärkelse.

12. Jag är hemligt förälskad i Kattastrof.

13. Sist jag grät var när jag var förkyld. Det rann ur ögonen när jag nös.

14. Min mobiltelefon är så liten att den inte syns.

15. När jag vaknar på morgonen är jag klok nog att somna om.

16. Innan jag går och lägger mig ser jag till att det absolut inte händer någonting annat kul.

17. Just nu tänker jag på var gubben med skägget kan befinna sig.

18. Bebisar är små och har inga ögon.

19. Idag ska jag göra sönder något.

20. I kväll ska jag kolla på mästerkatten i stövlarna.

21. Imorgon kommer jag att göra sönder något.

22. Jag vill verkligen ha en lillebror.

Om du vill får du gärna göra en egen sån här lista. Skriv en kommentar till mig i så fall så går jag in och kollar.


Kommentarer
Visdomsord från: Maria

rolig lista :)

2007-12-23 @ 12:05:04
URL: http://fashionstars.blogg.se
Visdomsord från: Anonym

Ordet inte finns ju med på två ställen! ;)

2007-12-23 @ 12:20:48
Visdomsord från: Naken

Oj så det har blivit. Måste ha trampat fel på några tangenter ;)

2007-12-23 @ 12:27:40
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Visdomsord från: Kattastrof

Du har så bra tankar! Vilken mästerkatt är det du pratar om? Är det han i Shrek månne? I så fall hoppas jag att du inte somnar den här gången. Själv skall jag hjälpa matte så gott jag kan, hon har tydligen tänkt att vi skall ha gran i år, jättespännande.

Nosgos /Kattastrof

2007-12-23 @ 17:39:17
URL: http://jelican.blogg.se
Visdomsord från: Pricken Svart Moses Pi

ÅÅHHHHHHHHHHHH vilken härlig inställning du har till tillvaron.

Vi gillar dig.
Nästa år ska du väl vara med i vårt julspel eller hur. Just nu funderar vi på att skriva några rader om de sju dödssynderna. Vilken synd passar det bäst om du vill vara med. Matte kan väl leta efter de där dödssynderna på Internet och berätta för dig. Ja så du kan välja. Men hon kanske har provat på alla synder redan.
Pricken Svart Moses Pi

2007-12-23 @ 23:15:03
URL: http://www.katternaibie.dinstudio.se/
Visdomsord från: Malin

Haha. Den här bloggen är helt underbar.

2008-01-30 @ 20:43:09
URL: http://unmanageable.blogg.se

Kommentarer:

Kalla mig för:
Jag kommer tillbaka så kom ihåg mig!

Maila mig på:

Kolla in på min sida:

Vad vill du säga till Naken?

Trackback
RSS 2.0